АНАЛІЗ ФОРМУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА

Т. Фецович

Анотація


Розглянуто особливості процесу формування інноваційної стратегії розвитку підприємства у конкурентному ринковому середовищі та здійснено аналітичний аналіз.

 

The article discusses the features of formation process of innovation development strategy in a competitive market environment and performed analytical analysis.


Ключові слова


аналіз; стратегія; підприємство; стратегія управління; інноваційна стратегія розвитку

Повний текст:

PDF

Посилання


Бень Т. Методичні основи оцінки нових технологій / Т. Бень, Т. Семенова // Економіка України. - 2000. - № 6. - С. 7-10.

Бляхман Л. С. Экономика, организация управления и планирование научно-технического прогресса: Учеб. пособие для экон. спец. вузов / Л. С. Бляхман. - М.: Высшая школа, 1993. - 221 с.

Звєрков М. І. Інноваційний розвиток в умовах трансформації та кризи економіки / М. І. Звєрков // Вісник соціально-економічних досліджень. - 2009. - № 37. - С. 333-338.

Корнєва О. В. Інформаційно-методичні засади формування інноваційної стратегії підприємств / О. В. Корнєва. - Рукопис. - Івано-Франківськ, 2001. - 199 с.

Шлюсарчик Б. Умови інноваційності підприємств у сучасній ринковій економіці / Б. Шлюсарчик // Держава та регіони. Серія: Економіка та підприємництво. - 2009. - № 3. - С. 206-210.

Яворський М. С. Системний підхід до формування інноваційної інфраструктури на базі реґіональних центрів науково-технічної і економічної формації / М. С. Яворський // Науково-технічна інформація. - 2008. - № 3. - С. 31-36.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.