ОСОБЛИВОСТІ ВПЛИВУ ОКРЕМИХ ФАКТОРІВ МАКРОСЕРИДОВИЩА НА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ ХЛІБОПЕКАРСЬКОЇ ГАЛУЗІ

Д. Гаргула, Р. Окрепкий

Анотація


Неконтрольованість та нестабільність економічних і демографічних факторів макросередовища підприємства хлібопекарської галузі призводить до залежності успішної їх діяльності від ефективного управлінського й маркетингового персоналу підприємства. Передбачення можливого розвитку та впливу економічних і демографічних факторів на діяльність підприємств є одним із головних завдань маркетингового управління підприємством.

 

The uncontrolled and instability of economic and demographic factors of macroenvironment of enterprise of backeryindustry conduces to dependence of their successful activity on the effective managerial and marketing staff of enterprise. Foresight of possible development and influence of economic and demographic factors on activity of enterprises is one of main task of marketing management an enterprise.


Ключові слова


макросередовище; демографічні фактори; економічні фактори; інфляція; чисельність населення

Повний текст:

PDF

Посилання


Белявский И. Маркетинговые исследования. - Москва: Финансы и статистика, 2001.

Гаркавенко С. С. Маркетинг: підручн. [для студ. ек. спец. вищ. навч. закл.] / Світлана Степанівна Гаркавенко. - К.: Лібра, 2004. - 712 с.

Harhula. D. Vyvoj pekarenskeho priemyslu na Ukrajine v obdobie 1990-2001 rokov // Zbornfk katedry marketingu z vedeckeho Seminara. - Bratislava, 2002.

KotleR P. Marketing podla Kotlerra. - Praha: Management press, 2000.

Kita J. Marketing. - Bratislava: Sprint, 2000.

Lesakova, D a kol. Strategicky marketingovy manazment. - Bratislava: Sprint, 2001.

Meffert H. Marketing & Management. - Praha: Grada, 1996.

Slavik S. Strategicky manazment. - Bratislava: Еkon6m, 1997.

http://www.agroprofi.com.ua/content/view/163/40/

http://www.ukrstat.qov.ua.

http://brc.undp.org.ua.

http://www.fao.org/.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.